dimecres, 20 de febrer del 2013

L’Esguard és això, companys!

Publicat el 20/2/13 a la Revista Esguard (iPad/Android)

Quan Matthew Tree va suggerir Fermí Fernandes per a la portada i l’entrevista central d’aquest número, us confesso que vaig dubtar una mica. Sense conèixer a fons el personatge, no estava segur que tingués massa coses a explicar, que pogués omplir les expectatives dels lectors de la revista, que són molt exigents (només fent una ullada al seu feedback a les xarxes socials es pot comprovar que això és així). Els meus dubtes –i prejudicis– van esvair-se tan bon punt va començar la conversa entre l’actor i l’escriptor al nou espai de Casa Terrat al Paral·lel de Barcelona. Estic segur que els lectors que no coneguin a fons Fermí Fernandes descobriran una persona polifacètica, preparada, amb una visió del món àmplia i profunda, amagada rere l’humorista. Després de fer el mea culpa íntim, vaig rellegir l’entrevista, més les aportacions de la Rita Marzoa i dels nostres columnistes convidats d’aquesta edició, el periodista Pere Mas i un dels impulsors del domini Puntcat, Jordi Iparraguirre, i vaig recordar que precisament per això vam crear aquesta revista. No vaig poder evitar aixecar la vista del meu ordinador i cridar: “L’Esguard és això, companys!”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada